Massa att göra :)

Hej där ute!
Nu har tiden som vanligt inte räckt till för att hinna in hit och skriva ett inlägg.
Men sen sist jag skrev har jag hunnit med en hel del. 
 
Dom senaste två veckorna har varit fullt upp med jobbet. Livet hemma. Agility och Fagri.
 
Men helgen 28-29 september vart en super rolig helg. M kom ner från Bohuslän för att stanna över helgen samt delta på sin första blåbärs tävling inom agilityn.
Så på lördagen så åkte vi till Herrljunga med alla tre hundarna.
Happie skötte sig super bra, vi behöver bara jobba på farten mera. Men vi tog med oss en tredje placering i ena loppet hem i alla fall :)
Edwin var super duktig och där behöver jag jobba mera på min placering och fart. Så har lite att jobba på där med, men det är bara roligt :)
Och för M's del med Jollie så gick det bra för att vara första gången dock får dom hem och jobba på mera med en del saker :)
 
Sen när vi kom hem från Herrljunga så blev det lite slapptid hemma hos mig innan vi åkte en tur till Fagri. Vi tog med oss min systemkamera för att knäppa några bilder när jag red Fagri. Dock blev inte denna turen vad jag hade tänkt mig. Vet inte om Fagri hade en dålig dag eller om han testade mig, men när jag skulle galoppera på åkern med han så satte han bakdelen under sig helt plötsligt. Dock reagera jag rätt fort på det så hände inte mer än så men tyvärr blev jag ju rädd av det ändå.
Men men vart förhoppningsvis en engångs grej.
Men Maria fick en super härlig bild på oss i alla fall :D
Dock vart Fagri gö grisis hehe
 
Är väl egentligen det roligaste som hänt sen sist jag skrev ett inlägg. Annars är det mest jobb. Blev även en ridtur på Fagri tillsammans med Cicci å Vicke. Då skötte Fagri sig bättre :)
 
Men nu ska jag kolla till min pizza deg och se hur den verkar om den jäst något så vi får en god kvällsmat denna lördag.
För imorgon bitti blir det ingen sovmorgon då blir det upp tidigt för att göra ladugården på jobbet då mina chefer sysslar med annat. Men men jobbar så sällan helg så är inte så farligt :)
 
Hare!

Kommentera här: