Tiden går för fort!

Hej där ute!
Asså helt sjukt är det att det faktiskt är sista augusti idag. Förstår knappt vart denna månad tagit vägen egentligen. Fyllde ju nyss år liksom å det var ju den 2 augusti. Så fort har tiden gått! Och man kan väl nästan säga att sommaren officiellt är över då augusti räknas som sommarens sista månad. 
 
Hur spendera jag sommarens sista dag då?
Jo, jag jobba som vanligt. Var ett 06-14:30 pass. Var redigt seg imorses men fick gjort en hel del ändå under dagen så rätt nöjd med mig själv ändå. 
När jag väl kom ifrån jobbet styrde jag bilen mot bilverkstan där jag skulle möta upp morsan som kom med min bil som skulle lämnas in där. Tänkte skriva ett separat inlägg om varför den är inne på verkstad och lite annan info kring den.
 
Sen var det hem. Äta lite och ta det lugnt men fick sen hjälpa morsan att ta in hennes kor. Men hellre det än att jag skulle mjölka då min bror klantat sig å lovat att en fick komma å hämta lite havre. Så farsan fick mjölka å jag hjälpte morsan ta in korna som han annars gör.
 
Tillbaka hemman blev det kolla klart avsnittet av dessärmästarna. Innan jag pyssla lite med djuren, gick kvällspromenix med Happie och tog en snabb dusch. Så nu har man krypit ner i sängen och ska sova. Lite konstigt att sova typ halv nio men ska man upp ungefär kl 04 är det behövligt för att orka med hela dagen.
 
Men natti å hare!
 
 
 
 

Kommentera här: