Min solstrĂ„le, Sunshine! 😍

Hello!
Som jag skrev i tidigare inlÀgg funderade jag pÄ att bege mig ut Ä rida. Och sÄ blev fallet. Mockade stallet innan jag tog in hÀstarna Ä gjorde iordning Sunshine.
Vi tog oss ett pass i paddocken. Körde lite vĂ€xlingar mellan skritt Ă„ trav. Samt övade pĂ„ serpentinbĂ„garna som Emelie sa Ă„t mig att göra :) 
Sunshine var lugn hela passet. NĂ€stan för lugn dĂ„ hon snubblade x antal gĂ„nger hehe. Men Ă€r sĂ„ stolt över henne Ă€ndĂ„ 😍


SĂ„ fin i sin röda outfit! 😍

Tillbaka i stallet sĂ„ tĂ€nkte jag att jag lika gĂ€rna kunde skritta en svĂ€ng pĂ„ Sessan ocksĂ„ nĂ€r vĂ€dret var sĂ„ fint. De gick dock inte lika bra suck. 
Har aldrig gÄtt ut med Sessan sjÀlv sen Sunshine kom hit sÄ hon blev lite knÀpp. Men ledde henne runt den slinga jag tÀnkt skritta istÀllet. Tar bara 20 min att gÄ sÄ var inte sÄ farligt. Men vi fÄr öva mer pÄ Ä gÄ ut sjÀlv helt enkelt.


Kommentera hÀr: